Ready for beach 2013

När jag kommer tillbaka till Wången ska jag börja gymma igen, behöver bara gå till huset brevid så är gymmet där- lyx. 
 
Jag tränade 3-4 dagar/veckan i en månad sen åkte jag på praktik, och efter det så sprack det. Julmat, godis nästan varje dag och hej å hå, så det kan gå;) Men nu laddar vi om och taggar beach 2013, gymma, springa, kö bah kö! Sen får man ju också tänka på att jag rider för tränare 2 gånger i veckan, vilket också räknas som träning. Har i allafall lagt upp en träningsprogram. 
 
Det ser ut som så att jag kommer börja träna kondition för att efter nån vecka lägga till styrka. Jag är ju en sån person som blir uttråkad extremt fort, så vi får väl se hur det här går, jag älskar att träna styrka, helt sjukt vad kul det är, att utmana sig själv och inte göra samma rörelser hur länge som helst. 

Du kommer få följa min resa, och snart kommer även nya kategorier upp. Jag kommer med träningen börja tänka på vad jag äter också, kommer äta mindre, mer nyttigt och lägga upp ett tänk där också. Äter på resturang varje dag varje måltid, så har alla möjligheter i världen, samtidigt som det är tufft;) Tänk alla efterätter jag kommer missa...
 
Jag gör det här först och främst för min egen skull, sen vill jag visa alla att jag har rätt- jag klarar mig själv och jag kan träna som en puma (haha fel ordval kanske, lät så sjukt kul) En kul grej helt enkelt som jag ska klara med eller utan träningskompis!
 
ÖNSKA MIG LYCKA TILL

Tumblr_lvk882cqrm1r1wk8mo1_500_large



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback