Framme in Gävle

Nu har jag och Hanna anlänt till gården, för ett par timmar sen. Vi bor i ett pyyytte litet rum inne i själva stallet. Det finns inget nätverk här så vi fick panik i början, men efter att ha provat olika sätt så kunde jag koppla mobilen till datorn.. dock är det väldigt segt då mitt surf har gått ut så det är ganska segt. Hanna har inge internet alls istället hehe;)
 
Vi båda ser framemot dessa två veckor och även fast vi lever vääääldigt enkelt så stortrivs vi redan! Ska försöka uppdatera så gott jag kan, få se hur det blir med bilder och så då jag ska fråga om publicering först, är bra att göra oavsett om det är privat ställe eller inte även fast jag vet fotoreglerna så tycker jag ändå man ska fråga:-)
 
Dax för oss att äta och försöka sysselsätta oss, hörs å ses!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback