Seg, men konstig dag!

Har vart super seg idag, vet inte riktigt vad jag gjort..
de kom en ny inac.s häst som fick stå med stona Inte lätt att vara ny:)
Gick en sväng med Manadis - som blivit väldigt tjock- och träffade på ett par och kvinnan var super fashinerad utav hästen... jaha tänkte jag när hon fråga om hon fick klappa hästen. Sen skulle hon ta kort och börja babbla på hela tiden, då vart jag lite irriterad men höll minen uppe Ja menar, hon ska inte ta kort på Manadis xd hon höll mig kvar ett rätt långt tag så tillslut tänkte jag '' vafan, jag måste skrämma iväg dom'' samtidigt som jag skrattade för mig själv och tänkte ut något att säga. De slutade med att jag sa att hon kan sparkas och är jättefarlig, kvinnan tog ett steg bakåt och jag kunde fortsätta den trevliga promenaden.
När jag vände mötte jag dem igen, då kom hon fram till mig och fråga om jag ville ha plommon och drog upp den i fejjan på mig ''hehehehehhehe eeeh neeeej tack, jag måste gå HEJ DÅ'' ja, så ungefär var min reaktion.
Annars har jag inte gjort så mycket mer, har hälsat på tjejerna och även skritla Blev lite bilder men har inte tid att ladda ned de idag så får bli imorgon.

Hojj!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback