bäst<3

En utav mina favoritbilder på fölis för stå för denna text.
Ett stort tack till Frida Holmgren på Kungaskogens Islandshästar som hjälper mig genom de mesta, tror aldrig jag träffat en sån glad person inom hästvärlden förut som får en att skratta (även fast man ligger halvdöd på marken och inväntar ambulans tex), när man är som argast / surigast så får hon mig att skratta. Hon är nog den enda som verkligen velat se mig utvecklas och bryr sig inte ett dugg om jag är tävlingsvan eller inte, hon hjälper mig mest utav alla. Frida är även skälet till att jag driver bloggen, om jag inte hamnade på detta bästa stället så skulle den inte finnas idag;) höhö^^
På varje ställe jag vart på har jag utv. en liten bit, men de jag insett nu är att det varit på en negativt sett, på den här gården jag är på nu har jag verkligen fått en mer klar och tydligare inblick om hästar och ridningen och kunnat tagit egna beslut.
Känner att jag inte kunnat hamna på ett bättre ställe!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback