hemma.

Åkte ju till Götarsvik igår med Rodi, vädret var helt okej när vi kom dit men sen så började det spöregna så vi tränade i ridhuset. Riktigt vackert är det där Tess bor, innan man kommer till gården så är det en lååååång alé, när man åkt typ 2/3 i alén så kommer en stor - ser ut som en engelsk- grind som man får skriva in kod för att komma in. Massa hagar och stora, JÄTTE stor paddock och fint typ engelskt ridhus som är jätte vacker båe utanpå och inne. Från gården kan man se ut till skön, dem har galoppbana och allt är verkligen jätte fint. Sen finns det ett hus där som ser ut som ett slott ( mycket engelsk stil enligt mig), omg... drömmen att bo säger jag bara!!
 
Iaf, igår så tränade både lagen i olika grupper och på olika saker, det var först en grupp som red.. dem var kanske 4st eller nått sånt. Sen red Tuva sin dressyr och sedan tränade jag och Rodi på showen, kan bara säga att det gick strååålande! och så var det några efter också..
 
Idag skulle jag hem tidigare då pappa jobbar em, så vi drog igenom lag-showen och sen packa jag ihop mig och Rodi å åkte hem:) Nu väntar jag på att första tvätten ska bli klar, blir alltså att tvätta i nån timme framöver och fixa- vuxenpoäng till mig...
 
Morgondagen ser ut som så att det blir packnings, städning och smörjningsdag, rida lite och schamponera lilla prinsen.
 


Hejj! Undrade ba om du ska flytta med Rodi till wången eller köpa häst eller något? :)

Svar: Hej! Jag vet inte än, får ha med Rodi om jag vill. Man får ju dock inte ha upp häst första terminen eller nått sånt, sen får vi se. Har ett tag till att fundera, men vi har börjat kolla lite på häst:)
elin eriksson

2012-08-07 // 19:06:43

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback