J ä m t l a n d

Nu har vi vart i Jämtland i några timmar, det jag säkert vet är att det är ENORMT vackert!! Skulle lätt kunna bo här länge, som tur ska jag ju plugga här uppe. Fick rum på "rätt" sida helt klart, världens häftigaste utsikt. Bor uppe på höjden. Åker man strax innan man svänger in till Wången så kan man se berg med snö. Kan inte beskriva hur fint det är, man måste nästan uppleva det. Massa stall, skrittmsskin, ridhus, liten och gigantisk paddock, ovalbana, rundcorall och en stor travbana. Stor trivs redan. Maten är otroligt god. Ja vet ingen direkt negativt än, men kan ju ändras när skolan börjar.

Ska se om jag kan försöka få till en ny design också. Saknar Rodi enormt mycket, har bilder på honom i rummet men mamma ska skicka med Jonna och dem fler och stora bilder:-)
här kommer några bilder när vi satt i bilen för å skulle handla lite. Sitter nu och äter chips och kollar på TV med mina föräldrar som sällis:-)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback