Fullt upp hela dagarna- tiden rusar iväg

Mycket denna period som ska göras, mycket som händer, ja ALLT är mycket mycket... med andra ord;)
 
Startade dagen med att vi åkte till Boda Borg, direkt när vi kom hem slängde vi i oss mat och sedan tränade på showerna med hästarna, lät dem äta och sedan senare var det bara att sadla om dem hästarna man skulle ha och in i ridhuset igen. Kan säga att det var kaos, total kaos med numrerna men vi får hoppas på det bästa. Vi blev klara vid 8-tiden så vi har hållt på sen klockan 2 till och från. 
 
Nu senare på kvällen har jag och Selina sytt min julgransdräkt. Sytt själva dräkten och sytt dit allt glitter... kan ju säga att jag ser ut som en big mama eller fått en hyjävla rumpförstoring;) Har under "julgranen" skumgummit som dem förut använt till ost, haha kommer se ut som en disko snigel på lucian.... tur att man kan bjuda på sig själv ibland. Stod där i bra många timmar så det lär allt vara värt slitet.
 
Tiden rusade som vanligt iväg och nu har jag städat mitt rum, allrummet och dushat. Med andra ord har jag haft HEEEELA dagen fullspäckad. Time to sleep i min sköna säng, imorgon ska mina tre trogna ( förhoppningsvis) hästar till showen vara grymma. å då ska jag inte ramla av kaori;)
 
Fin bild på Blika, bästa tjejen
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback