Grymt kul!

När jag kommer hem om ca 2½ vecka eller nått sånt så tänkte jag dra ut med nån kompis och tolka med Rodi, har aldrig gjort det bakom honom då han kan lätt bli stressad. Men tar man det lugnt och så kan man ju börja i paddocken och se hur han är, blir han för stissig och fjompig så ja då har vi testat på det iallafall:) Att försöka skadar inte.
 
Hade glömt att det är nog höjdpunkterna på vintern, hur kunde jag glömma bort det? Grymt kul- traktor körning och vinter "rejsan" det är grejjer de! haha
Nu ska jag börja packa ihop min väska, kom ju på att jag åker idag. Får se om jag hinner göra en video innan jag åker ,annars får jag ta det nån annan dag när jag kommit hem. 
 
Jag och Birre i vintras när Elins kompisar tolkade bakom, gryymt kul var det! Red runt och runt och runt våra små ovalbanor. 
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback