Positiv inställning

Jag tjatar hur mycket som helst, jag vet det. Men jag vill att ALLA ska tänka denna positiva inställning, inte bara inom hästar och ridningen utan till stallkompisarna också! Det är väldigt viktigt att man i stallet har ett trevligt sett mot varandra, då mår man ännu bättre. Än så länge har jag bara mött trevligt folk, både ute i Karsbo och i Forsen... Visst känns det mycket skönare att komma till stallet och veta, att man inte behöver vara "rädd" för att någon ska tracka ned en, för att man inte kan de och det.

På många stall jag varit i, har jag fått väldigt mycket "skit och slit", men när jag kommer till dessa stall jag är i idag så blir jag nästan chokad. Mår så bra, jag får vara bland hästarna samt vara bland folk som faktiskt respekterar en och är så trevliga så! Det känns sååå underbart bra, ni ska bara veta.
Tyvärr så kan inte alla människor bete sig bra bland människor och djur, vilket jag tycker är jätte tråkigt! Men i slutändan är det bara att lägga en vägg framför och täppa igen öronen, och bara dras till folk som ger en positiv energi.
Har ni ett trevligt sätt mot varandra i stallet, Som man Bör ha?



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback