Elins Design&Fotografering

Nu är jag egen företagare! Eftersom min hemsida är under renovering, alltså inte klar än så skriver jag lite vem jag är, priser osv här på bloggen då jag fått en bunt med förfrågningar, jätte kul tycker jag. 
 
Jag heter då Elin Eriksson, är 15 år och bor i Fagersta, jag driver företaget "Elin's Design & Fotografering" som kommer hållas till här i Fagersta. Jag är med och deltar i Sommarlovsentreprenrerna i norra Västmanland där man skall utifrån sin egna idé eller med en kompis starta och driva sitt egna företag, jag kommer att driva mitt företag helt själv och kommer jobba hemifrån med Design och redigering utav bilder.
Tanken bakom dessa projekt är att få glada och nöjda kunder och samtidigt kunna jobba med något man självklart tycker är kul och intressant! "Jag är certifierad Sommarlovsentreprenör och har genomgått en veckas utbildning som ger mig tillstånd att driva mitt eget sommarlovsföretag under insyn av ansvarig organisation.
Min verksamhet är försäkrad och redovisningen sker enligt Skatteverkets regler för hobbyverksamhet." 
 
Jag kommer att göra bloggdesigner, hela som inte, det är ditt val. Jag gör efter kundens önskemål om så önskas, alltså, du kan få en personlig design eller en design som redan är klar att använda. Header eller "småtillägg" görs också. 
 
Ett stort intresse som jag har är då fotograferingen, jag erbjuder fina och minnesvärda bilder på dig och din familj, eller varför inte bästa kompisen? Vi kommer att befinna oss ute i det sköna och gröna naturen, där har man tusen olika plaster och miljöer att fotograferas i. Jag fotar allt från bröllop och dop, till tävlingsbilder, porträtt m.m. Jag kan även åka utanför Fagersta och fotografera men då tillkommer några kronor extra.
Här nedan kan du även se lite porträtt bilder och andra bilder som jag tagit.
 
Hos mig får du möjlighet till ett bättre och billigare pris än hos många andra fotografer i din närhet. 
 
Priser:
Fotografering
Porträtt: 400:-
Bröllop: 700-800:-
Dop: 500:- 
Tävlingsbilder: 50:-/Bilden
 
Bloggdesign
Header: från 80:-
Heldesign: från 120:-
OBS! Vissa priser kan förhandlas då detta företag precis startat upp företaget. 
 
Vill ni kontakta mig, skicka ett mail till [email protected], märk mejlet med tex " Fotografering" om ni vill boka eller har några frågor& funderingar. 




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback