You make me happy

Låg uppdatering dem senaste dagarna, men har inte vart i stallet så har hittat på en massa annat. Imorgon ska jag åka ut, vi kanske ska iväg till Járnhestur banan för att träna inför tävlingen. Kommer säkert skriva om hur taggad jag är hela veckan, men är så jäkla nerrvig åtständigt;)

Har hunnit smörja tränsen hitills, det som återstår är sadeln och allt annat, rengöra bootsen, tvätta schabraken, försöka få rent padden så gott det går och sedan slänga tävlingskläderna i tvätten. Haha, jag behöver inte oroa mig för tiden heller;) Hela Torsdagen går åt till Os i skolan, hem och fixa sig i två timmar, alla nior ned till Fh och får betyg och allt sånt. 7-8:or kommer sedan är det hela galan osvosvosv, när det är slut drar vi till Norberg är det tänkt. Så full rulle:-)
Känner just nu att jaag behöver mitt långa sommarlov, har tröttnat på skolan för stunden och blir irriterad på allt- småsaker eller ej- jag orkar inte med något! Får samla ny energi snart..

Charmig bild- you make me sooo happy!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback