Nu är vi hemma:)

Haft jätte kul i Götarsvik, men måste ändå säga att det är skönt att äntligen komma hem.
Åkte dit igår eftermiddag, vi tränade i ridhuset. Rodi var på bushumör och testade mig lite, pigg och allmänt glad. Gick helt okej att rida, han blev dock trav taktig och rollade väldigt mycket i tölten, men i ridhuset var det mjukt underlag och så hade jag boots som försvårade det hela... så dem åkte av sen. Jag och Rodi stannade kvar över natten med Freja & Tilde, blev lite pizza på kvällen med båda lagen.

Idag gick vi upp ganska tidigt, gav hästarna frukost sen red vi lite i paddocken innan hemärd. Det gick klart mycket bättre idag, bättre underlag och samma glada Rodi, dock lite tröttare:) Hade på boots, han fick en sån jäkla snygg trav, och tölten vart klart förbättrad också.
Sen när pappa kom väntades det en ca2- 2½ timmars resa hem igen, med stop för lite skräpmat, och sedan ytterligare en timme i stallet innan vi kunde åka hem igen. Snacka om att jag är riktigt riktigt trött, skönt att vara hemma. Roddan tyckte också det var skönt att komma hem igen, direkt när vi lastade av började han gnägga på sina saknade hag kompis, han vart super glad;)

Nu väntas en stressad vecka, ska hinna träna, hinna fixa det ena och det andra... hur ska jag hinna med detta? Jaja, det löser sig!




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback