Taggaaaar:)

kollade på deltagarlistan till Járnhestur Vår, kul och se att det är så många man känner som är med, nya som gamla vänner!
Jag och rodi är med på V5u& T5u, såg att det är ganska stor konkurrans i V5:an men det ska bli kul, vi får träna. Vi gör det bara som en kul grej och gör vårt bästa, se hur långt vi kan komma. Jag har inga mål på poäng utan vi får dem vi får, då vet vi vad vi ska träna mer på. Rodi har tävlat 4gång och hamnat i A-final förut, får se om han har kvar gnistan:-) Blir lätta boots på T5:an i allafall då han går bäst i kort tempo med boots och bäst utan i ökad, så får bli lätta. wiii är så taggad, kommer va så jäkla kul!!!:D
Ikväll blir det dubbellektion på Forsen, sista lektionen. Och för mig är det allra sista gången för sen är det tänkt att jag ska flytta, har haft det super kul och lärt mig så mycket, haft den bästa gruppen!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback