Godmorgon

Vart ner och ätit frukost och nu upp igen och vänta på att klockan ska ticka, är hur nervös som helst kan jag säga! Vi har longeringsprov idag och jag vill så gärna klara det, känner sån press med tanke på att förra året var det en som klarade. Det kanske låter som "men vadå, det är ju bara longering?" men här är det allt som ska tänkas på, linan, spöt, ta av och på hjälptygel på rätt sida, du måste ge rätt signaler osv. Dem är väääldigt noga så är jätte nervös också på Vilken häst jag får.
 
Är ännu mer nervös som pricken på i eftersom att vi tror att vi ska få byta passhästar idag, vi vet inte riktigt om man byter 2 gånger/termin eller 2gånger/år eller hur nu dem gör upp det. Jag vill ju bara ned till stallet idag och pyssla med bästa Blika efter ett lov. Menmen, vi får se hur allt går:) Har även två hästar kvar att fota under veckan, Sól och Frida, det måste också hinnas med.

Bild på Chelseas häst Ganti som hon lånat ut till skolan:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback