Longeringsprov, ny passhäst och veterinär!

Precis kommit in från stallet, longeringsprovet idag kändes hur sämst som helst, jag hade valsa och det kändes verkligen som att jag gjorde Allt fel! Men vart glad sen när jag fick veta att jag blev godkänd och fick ett B!!:D

Sagt och gjort som jag tidigare nämnde idag fick vi nya passhästar idag, jag fick Lilla Ymir vilket jag är faktiskt nöjd över. Är även glad över att Bella fick Blika, när jag skulle pussa henne stöp jag nästan rakt mot min död...

Hon hade stort sår med var ovanför ögat som troligen var ett stick sår som blivit infekterat och svullet. Vi skulle till veterinärer med henne där han gjorde rent såret och det var djupt och inte fräscht! Lite häftigt ändå och vara med:) hon fick stygn mitt över för att det skulle hållas ihop.

Blika var så lugn och fin, hon hade Inge smärtstillande utan bara bremsen, vilken hårding hon är;) nu ska jag ner och träna innan kvällsfodring, har ju gått på jouren.
Varning för starka bilder




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback