FRIDAY AND IM HAPPY!

Sista dagen med traktor körning för mig del, gick väl helt okej. Gillar att skumpa runt som en riktig chaffis.
Slutade vid 11 tiden idag, så jädrans skönt! Strax gå ned och ta in underbara Blika, fixa i stallet tills hon ätit upp sin lunch så jag kan fixa henne, tror jag ska klippa henne idag.. om inte så får det bli imorgon. 
 
Många är på helspänd här uppe då det är en björn som rör sig nu i närheten, och igår såg dem björnspår på passbanan så den är runt skolan och lullar nu. Lite läskigt om man skulle stöta på den när man rider ut, tur för oss så är det älgjakt i helgen så vi får inte rida utanför slingan. 
 
På dagens schema står det med stora bokstäver- STÄDA&GYMMA, har inte haft tid med något utav med i veckan. Haft så sjukt ont i mina leder.. 
Avslutar detta inlägg med att skriva- today i just live the life, today i'm happy<3



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback