trött tjej

Tiden blir knapp med bloggandet, så trött på kvällarna. Dagens bestod av lektioner på fm och teori/ridning på em. vi hade Kyras AB&C och jag red Isak. Kan inte påstå att jag känner mig super taggad eller nöjd över ridpasset, fick en explosion med huvudvärk och kändes inte alls bra. Gick mycket bättre med ridningen i slutet men annars kände jag mig helt off. 
Orkar inte berätta mer i detalj om vad vi gjorde just nu, kanske skriver det imorgon..
 
Efter jag ridit så ladda jag med kameran, passhästarna skulle fotas en efter en. Riktigt roligt, dock var vissa hästar lite envisa och inte ville som vi ville, förstod inte grejen med att stå stilla liksom;) Ikväll kom Amanda hem också, som jag saknat henne, så mycket som vi pratar! Är riktigt tråkigt här utan henne. 
 
Smygkik from todaayy.
 
 


» Sara

fin bild på gulliga Isak! :)

Svar: tack! Ja han är jätte gullig:)
elin eriksson

2012-10-02 // 15:48:05

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback