Det får ta sin tid...

Skulle bytt över och bloggat för Weride men sitter fortfarande och velar, tycker än sålänge att blogg.se har mer möjligheter med koder osv och jag känner mig som hemma här. Har min blogg där som jag fipplat lite med, haft kontakt med skaparen om hur jag vill lägga upp det med själva mallen till designen men tar ibland sjukt långt tid innan man får svar. Så hur ska man då komma nån vart? Kan självklart förstå att det är mycket att stå i, men njee... jag vet inte, jag älskar min blogg som den är och som jag byggt upp den till. Jag personligen tycker ju att man ska ha en egen personlig blogg där man kan ändra utseendet hur man vill och känner sig "som hemma", speciellt bland blogg.se koderna:-)
 
Ja vi får väll se om jag flyttar den. Har alltså en blogg skapad på Weride men som sagt, vi får se... det får ta sin tid. Det viktigaste för mig är ju vilket intryck den ger så läsarna stannar kvar, det ska ju vara välkommnande och en design för mig en av dem viktigaste punkterna för att fortsätta driva bloggen och ge ett gott intryck, den visar ju lite vem man är!
 
Över till något annat, ska försöka få ledigt från skolan Freag v.8 och hela v.9, ska tävla så då hinner jag inte tillbaka och sen har jag saker som ska göras under veckan. Om jag får min ledighetsansökan godkänd så kommer jag vara ledig i runt 7 veckor då vi har lov v10( + att jag har från Fredagen v.8 då) Efter lovet har vi 2½ veckas praktik och efter praktiken har vi påsklov. Helt okej faktiskt!
 
Nu ska jag byta om och gå ner till skolan, körning står på schemat:)
 


Vi skulle också egentligen ha bytt till Weride, men vi velar på det du också velar på:/ Vi får se hur det blir!

Svar: Trodde dem skulle ha mer service som dem beskriver det som, men ligger man inte på och mejlar tusen mejl för att få svar så får man inget. Designen och allt i sig.... Lite besviken''/ Var inte alls som jag hade förväntat mig!
elin eriksson

2013-01-10 // 22:27:37

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback