Hej!

Var ett tag sen man kikade in här! Jag bloggar fortfarande på www.islandsteam.horseworld.se men tänkte uppdatera lite här idag. 
I onsdags var vi på Lag-SM uttagning på Dille, det gick jätte bra tycker jag och alla var så himla duktiga. Vi fick en totalpoäng hela laget på 5,82 vilket var jätte bra jobbat:-) 
 
Gambri har vart helt underbar och snart ska de släppas ut på bete vilket skulle gjorts igår, men efter lite saker så blir det framflyttat;)
Idag har jag packat ner nästan hela mitt rum, det ska börjas i tid... haha nejd men om en vecka går jag på sommarlov och mina föräldrar kommer på Lördagen så åker jag hem Söndag den 2:a Juni. Tänk vad tiden går fort och snart har jag bott här i Jämtland i nästan ett år! 
 


» hulda

Riktigt fin Isis du har. Och gratis för poängen till lag-SM :)

2013-05-25 // 16:37:54

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback