bilder~morgondagen~

3  bilder från idag, måste säga att de är otroligt vacker natur mycket vattenfall längs ridvägarna som rinner ned från bergen:)
Imorgon ska Fanny ev hyra min töltstjärna, ska ge henne lite tips och så. Slänger upp henne på Trottur, han är en trygg och säker läromästare, så får jag bråka med Manadis och Erill senare...ska Ev skritta 30 minuter på Bliki. Är så himla glad över att han är på bättrningsvägen.
Men vilken tur, då hinner jag nog rida alla bushästar och så kan Fanny få hjälpa till att motionera shettisarna. Låter som en kanondag!
Och fota ska vi också göra, låter bara bättre och bättre så då får vi hoppas på ett lika bra väder som idag om inte bättre.
Tjoho äntligen lite bilder på mig och hästarna(får vi hoppas) och jag ska försöka bli bättre på att skriva om ridningen, har märkt att jag bara typ skriver kort och gott.... haha får ta och göra de lite intressantare:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback