gos,ridtur och möter en orm...

Får dela upp inläggen:)
Idag hänka Fanny med till stallet, vi gosade lite med världens sötaste föl- kommer fortfarande ihåg namnet, så vi säger att de är min favvo lustis- då tog vi lite bilder också medans vädret var så fint.
Vart två bilder på mig och Trottur i hagen också-se bilder längre ned- så red en sväng på honom och Fanny fota när jag red.
När jag rider över bron brukar jag alltid titta hur mycket vatten de släpper ut, dvs beroende på hur mycket de har regnat... så snegar jag ned lite och får syn på världens äckligaste huggorm fyfan vad jag skrek. Man såg direkt mönstrena på ormen... de  va en kaxig liten typ-se bild längre ned-
iallafall så vart de en jätte härlig ridtur på Trottur och han va så duktig, bara jag som måste träna på en massa *suck* men ska man bli bra måste man ju träna.... och dem som sa de till mig har faktiskt rätt;)
Läs nästa inlägg& Se bilder när jag rider Erill m.m



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback