Header/Collage?

Vill du ha en header till din blogg, eller bara ett snygg collage på tex dig och din häst?

Kommentera nedan om du vill att jag ska göra en åt dig, kom ihåg att skriva ditt namn.
Skicka sedan bilder och text på exakt hur du vill ha den, eller kom bara med tip på ett ungefär så fixar jag resten. Tex färg,form, hur bilderna ska ligga, text m.m
Adress: [email protected]
Kom ihåg att skriva namn och med rubriken Header!


Jag vill att du gör en snygg header åt miig :* <3

2011-08-07 // 01:09:04
» Elin

Såklart jag kan göra en åt dig bruden!:*

2011-08-07 // 09:01:11

vi vill ha en som passar med våran blogg, om du kan fixa så det är bild spel är det bäst annars bara en vanlig med olika bilder som e fina, dom får du hitta dom du tycker e finast på bloggen

http://ponnyyryttarnaa.blogg.se



Är det okej ? :):):)

Mvh Julia Och Olivia

2011-08-09 // 10:49:23
» Elin

Hej! Ja de kan jag göra, vet inte riktigt om jag kan göra bildspel med...men kan ju kika lite nämre på de.

De bästa vore ju om ni kunde skicka önskemål samt bilder till [email protected] annars blir de så mycket extra jobb;) då kan ni ju välja ut bilder ni vill ha.....

Mvh Elin

2011-08-09 // 13:31:18
» Frida

Åh, jag skulle vilja ha en :) O du kan göra en :D

2011-09-18 // 19:34:13
» elin

hej Frida! Ja, absolut de kan jag... skicka bilder, önskemål på text bakrundfärg m.m till [email protected]:)

2011-09-18 // 19:38:53

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback