H**ks & möter en älg:)

Just nu sitter man och kollar ut och ser en massa dimma, men även ett gäng valacker.

Idag åkte vi till H**ks,
köpte en grå tjocktröjja/Huvtröjja där de står 76, super mysig och snygg! Sen vart de en matchande väst som är grå och väldigt tjock och varm så får väl hoppas jag får nytta utav den i kallare väder:)
Och sen så blev de ett dressyrspö med diamanter på strax under handtaget, alltså ett exakt likadant spö mamma och pappa köpte till mig igår bara att de köpte Allround och jag dressyr.

Hade  visst fel om att de inte hade D-spön, de hade de i butiken:)

Vi va i västerås rätt många timmar, men när vi tillslut kom hem var vi jätte trötta. Men med lite saft i magen så piggna man till och tog en kvällstur med Trottur, hitta en mysig ridväg och va så stolt över att jag hittat en väg...haha hem alltså. anyway, på hemvägen lulla vi runt lite och bara tog det lungt och jag skulle precis ta upp mobilen och ringa Frida för att säga att jag var påväg hem haha då kommer en Älg, och jag for fram och hänger som en partydocka som hamnat lite vilse...haha men inte åkte jag av heller nejnej:) Va lite lätt road och nervös resten utav vägen och de var nog Trottur med, han va väldigt stissig och uppmärksam på ALLT:p

Tore och Lars är fortfarande nere i stallet och grejjar med en dörr som måste bli bredare:)
Inga bilder idag, då jag sover hemma hos Frida&Tore



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback