red Erill till pojkarna-Manadis till sau

Inlägg 2av2
tog sedan in lilla bushästen som var ovanligt lugn idag. Han blev lite rädd i början och rätt vinglig, men egentligen va han nog inte såååå vinglig... nån som spökar bara i hans huvud:) Erill ville vända och va lite smått dryg som småpålar brukar vara men han va mycket mycket lugnare än vad han brukar vara.
Jag fråga fanny om hon ville se småpojkarna som står i en hage på den vägen vi red. Så vi red mot söta hingstarna-eller fanny gick- och så tänkte jag direkt att jag måste ringa Frida eftersom vi hade vart borta en stund och fotat och chillat lite. Så jag ringde och fråga om hon var hemma, då sa hon att hon var påväg mot pojkarna och bakom ser jag en bil....tro det eller ej men där kom hon rullandes i sin bil....den där Frida.....ja kan ni tro, hon satt i bilen och kom från ingenstans;) haha, vi släppte Erill i en pytte hage med mycket gräs, sadla och tränsa av honom och sen skulle jag fota alla 3 små pojkarna som ev skulle säljas/bytas. Sen red jag hem igen och fick lite trav och galopp också, han var mätt och belåten= en nöjd Erill.
När vi kom hem igen så tog de ett tag att fånga in Manadis, jag svampade henne och vi borsta henne och gjorde henne fin. Sedan var det bara att knäppa kort på henne eftersom hon nu är till salu<3
Ja...en mycket lyckad dag trots allt annat som inte vart så lyckat;)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback