vem är jag?

För er nya läsare
så, Vem är Jag?
Jag heter Elin och är 15 år, bor i lilla Fagersta. Brinner för både hästar och foto. Rider islandshästar men på köpet finns de även 3 små shettisar. Jag är på en helt fantastisk gård som heter Kungaskogens Islandshästar --->http://www.kungaskogen.com/
Ett väldigt mysigt ställe men mycket fin miljö! Kungaskogens Islandshästar håller på att starta upp en ridskola och håller nu på att bygga klart/göra klart de mesta...så jag är som ett litet barn som sitter å glor medans alla andra gör arbetet:)
Just nu rider jag dessa hästar regelbundet:
Erill, en 6årig buskille som är väldigt rolig att rida. De blir som en utmaning att lära sig rida den lite svårare typen utav häst. -nu är Erill inte svårriden, men han har sina bus han å-
trottur: Mycket fin valack med lååånga ben och en riktigt gosig läromästare, han är helt underbar och på honom är de lätt att lära sig!
Bliki: han har vart skadad så har precis börjat rida honom, en riktig stjärna i allt finns som sagt bara gott i honom. Ett väldigt stort hjärta har den grabben! en väldigt lugn och snäll grabb, gör de mesta utav sig själv. Helt fantastisk tölt, man skulle kunna kasta upp vem som helst på honom.♥
Sen finns de en massa annat att göra, inte bara att rida. Fölisarna vill ha uppmärksamhet, shettisar vill busa. Och så vare Mánadis som man de tar ett tag att fånga in, Mánadis red jag i början en riktig sagohäst! Men nu har hon fått semester:)
Hästarna för mig är mina allra bästa vänner, då jag ägnar mestadels utav tiden hos dem. Kameran är med vart jag än går..plåtaplåtaplåta. Ja, hästar & Foto de är 2 intressen som jag brinner för!
Sådär, nu vet ni lite kort och gott om mig^^





Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback