Horze- Att tänka rätt pris

Var inne på Horze hemsida och kollade på ridkläder, såg då att det är 12% på hela sortimentet. Vantarna, tröjan och dunjackan är något jag verkligen vill ha. Det enda som tar emot är priset på jackan, den är jätte snygg och ser så varm och gosig ut men är det verkligen bra kvalité så är det faktiskt värt att spara dessa slantar och lägga på något man verkligen vill ha/behöver.
Tror det är nu som folk nappar lite mer, 12% är inte mycket egentligen men jag själv fick lära mig dessa köp knep med alla siffror när jag kollade på ekonomi programmet och där är det meningen att alla i det programmet ska starta eget företag innan 3:an( man lär sig grunderna och allt som hör till för att starta eget företag) och då försöka sälja sin ide genom att göra allt ''litet'' att se större och mer inbjudande ut likaså med priser(stort pris som sjunker, + att det är på hela sortimentet= folk som blir mer inbjudande till priset) Så nu för tiden när jag kollar på ridsaker och annat så tänker jag mer än bara trycker på '' lägg i kundvagnen''.... ''köp''.

~Hade tänkt skriva ett inlägg lite senare om vad jag tänker/ har lärt mig om framtida val, ekonomiskt och företag osv. ~
Vad tycker ni, Är det rimligt att köpa en jacka som både är varm och har bra kvalité för priset?
-Hade du nappat direkt eller lämnat det åt sidan?


Vad ska du bli efter gymnasiet? Tänkte mest när du ska gå en hästlinje. Jag var också på dem barnorna förra året, men Dillegård var ett större alternativ för mig (eftersom jag känner folk där). Jag stört trivdes och far än dit och hälsar på min kompis. Dock känner jag bara att man inte kan bli något välbetalt. Hur har du tänkt? Jag har nämligen chans att byta efter jul om jag vill.

2011-12-14 // 09:40:09

Oj, såg att det kom på fel inlägg.. men du förstår nog vad jag menar ändå :) Kram på dig!

2011-12-14 // 09:40:55
» Elin

Hej! haha de gör inget:) Jag hade tänkt söka till både Wången och Dille men jag känner fler på Wången och har hört mycket bättre om den skolan då det är mer ''häst'' men gillar dille då det är en mindre skola. Wången har ju fler möjligheter..Efter gymnasiet hade jag tänkt gå hippolog utb. vet inte riktigt vad jag vill bli alltså nån spec inr. Men är inne på att i framtiden starta eget, dvs avel, ridskola, ta emot hästar för in&tillridning. :-)

2011-12-14 // 12:28:40

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback