Knattar- Aurora

När jag kom till stallet var veterinären där och Throttur gick igenom besiktningen så han är väl i stort sett klar att åka?
Jag stod där och studera varje rörelse som hon gjorde, mycket spännande;) haha
Sen kom knattarna, de fick rida Hera och Mowglie som var ganska pigga idag. De ville rida barbacka och gud så mysigt det såg ut, var mycket snö ute men jag tror de frös en aning. I traven så ramlade A av men som tur var var det mjukt i backen, första gången hon ramla av och hon reagerade riktigt bra:) De är så söta på shettisarna! När Frida sa '' vill ni trava lite mer?'' ''njee'' ''Vill ni galopera?'' haha och ögonen på dem blev stora som månen.
Frida motionera mig idag kan man säga då jag fick spring pölsa runt och runt i paddocken för att Hera fick lite motorstopp ibland....haha!
Såg riktigt kul ut att rida barbacka så jag gjorde detsamma på Aurora, mycket krut i baken hade hon idag. Idag har vi tagit några galopper och det gick JÄTTE bra, hon fuska inte i hörnen bara några enstaka gånger men annars gick det super... Tölten var jätte fin och traven likaså:)
Ont i huvudet som tusan så nu laddar vi sista skoldagen imorgon!!






Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback