Lika glad som vanligt? eller inte

Planerar, planerar, planerar. Allt ser ut att gå bra, tills att faller samman. Jag vet att inget kan ske på en dag, en vecka osv. men när det för en gångs skull går vägen och man fått en bekräftelse... då känns det bittert, jaa...
Bloggen känns jätte depp, känns depp att gå in här nuförtiden. Har knappt något att skriva om, har inte  vart i stallet på 1 vecka&1 dag(för att vara exakt) så försöker roa folket med något annat?..... När jag väl är i stallet så finns det inte så mycket att berätta iallafall, det är som att ni får läsa samma saker. Jaja.
Vill bara fixa allt nu, så jag för nån gångs skull kanske kan få vara glada jag. För det vore väl ganska bra?
Åh vad jag inte längtar till julen just nu, jag har en önskan, en önskan som aldrig får sig en riktigt svar, nej istället ska jag tillbringa denna jul(igen) på bergshästar...woho wilda western-.- typ bli stångad utav getter och leva ute på landet...det gör ju saken ännu värre och ja VÄLKOMMEN till mina glada och possitiva period i bloggen:--)!

Hahahaha xd

Nej nu ska jag se till att bli frisk tills imorgon och dra mig snabbt ned till skolan, vi har nå grej vid brinell hela dagen så lär väl va där.




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback