Mobil bilder(y)

Lite ovisade mobil bilder. Det var verkligen synd att jag inte hade stora kameran med mig ut den gången när jag skulle hämta Frami från hagen, nästan alla hästar som står i lösdriften stod i en klunga och bara stod och titta ut de såg så mysigt ut. En bild på Frami som fått stooora snöstyltor bort rubbade och precis blivit lite ompysslad♥ Han är otroligt tålig kille när man ska hålla på från hov till huvud, borsta, putsa osv. han somnar nästan. En asbra fördel med Frami, tex Pilo var tvärtom kan jag säga.... sååå otålig när det gäller att bli borstad. haha.

Imorgon är del Jul vilket det inte känns som må jag säga, men man växer väl ifrån den åldern när Jul var höjdpunkten och man aldrig kunde sova på nätterna....



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback