Shopping♥

Idag mår jag mycket bättre, kom undan med lite huvudvärk bara. Köpt en massa i Västerås och av alla 3tusen:- så har jag bara ynka 20:- kvar, men är verkligen nöjd över allt jag köpt.
Blev ett schabrak och en Grimma från Hööks, inte så rättvisa bilder då de blev mobil bilder. Sedan köpte jag kläder, kläder, kläder, smink och allt annat som absolut inte har med hästar att göra:)
Så kul att köpa saker till hästarna även fast man själv inte är som ägare så är det alltid kul, sen kan man använda nästan alla saker till många olika hästar då det bara finns ''en ras islandshäst'' som jag kallar det. Nästan alla är lika stora och så.

Ska inte tills stallet förns Söndag då det är ett helt nytt år! Så får önska er alla Gott Nytt År för ''imorgon'' smäller de.




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback