skogsturer

Red ut.
A  U  R  O  R  A
Kommer inte ihåg ifall jag ridit ut på henne nån gång men det var inte så roligt, hon var över spänd och okoncentrerad. Över bron så trippa hon och efter bron så vart det en '' katapullt omladdning'' så jag typ flög efter sadeln. Okej nej inte riktigt men ni förstår;) Så gick hon hela tiden och bara skumma sig... Inte likt den Aurora jag brukar rida i paddocken men nu vet jag att vi får rida ut oftare så det blir lite varierat- paddock& skog-
Vi mötte typ 6 bilar längs ''lilla vägen'' där det inte brukar komma några, då tvärstanna hon och kasta sig åt sidan men jag fick hålla minen och rida fram igen. Ja så det vart lite utav en ''katastrof'' men men, sånt händer:p
B  L  I  K  I
Gamla gossen skötte sig bra som vanligt, vi tog en liten längre tur och letade nya vägar. Riktigt kul! Han är så duktig, tror han tycker det är riktigt kul att rida ut.
F  R  A  M  I
- skulle rida honom idag, men han hade tappat framskon:(
A  T  L  A  S
Super kul att rida ut på, dock mindre kul i paddocken så vi var nog båda lite lyckliga när vi skulle rida ut då vi båda tycker det är minst lika kul! Haha vi skulle gå över vägen men stannade för det kom en bil med ett gäng ungdomar de sakta in och råglodde(!!) på mig och atlas som om de ALDRIG sett en häst förut. hehe.
Atlas var duktig. Har inte så mycket att skriva kanske inte så intressant när man rider ut:p



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback