smider yrkesplaner för framtiden....i mörkret(yy)

Sitter och drömmer sisåhär in mot natten. Kollar på gymnasium och har hittar några som jag vill söka in till, ett krav är ju hög/yrkesförberedande men de flesta har ju de...
Wången och Dille gård är typ de jag kollat mest på dem ligger jätte långt härifrån men de är inga problem, de enda problemen jag ser är att jag inte vill åka bil, hoppa på ett tåg för att sedan byta till buss och bli hämtat med bil^^ Men håller på att förhandlar med mina föräldrar...eller försöker. Jag menar forever alone annars, jag ha verkligen världens dåligaste lokalsinne+ har verkligen svårt för att kila runt själv om ni fattar vad jag menar. ååååh vad tufft att bli äldre och flytta hemifrån när man är 15....
Haha vad positiv jag låter;)

Orka att jag sitter och smider framtidsplaner.... nu ska sjuklingen krypa ned framför TV:n..



varför inte bara ansöka till brinell? (:

2011-12-15 // 23:04:55
» Elin

Finns inte några linjer jag vill gå där, sen har jag hört mycket negativt. Kan vara skönt att komma bort från Fagersta några år också;)

2011-12-16 // 07:33:13

Vilken linje vill du ta?

2011-12-21 // 21:27:00

Skulle du inte sakna din kille eller kompisar



2011-12-21 // 21:30:03

Skulle du inte sakna din kille eller kompisar



2011-12-21 // 21:31:11

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback