stallet- migrän&feber...

Åkte till stallet med huvudvärk, kanske inte det bästa man kan göra men men. Fixa och dona i stallet, och hämtade in Frami.
Han har haft sönder en rem där bak på sitt täcke men innan jag släppte ut han så satt jag fast den så gott de gick, får se om den åker av igen. Iallafall så pyssla jag om honom och gosa. Så söt han är, när jag skulle borsta hans huvud och pannlugg så la han sitt huvud på mig axel och blåste/pusta ut i mitt öra... hela jag ryste till när det blev varmt i örat. Sen tog han upp huvudet igen och nyste (eller vad man kan kalla de) mitt i mitt fejja så vart helt blöt. Haha vi som hade de så mysigt... snacka om att förstöra;-) Hade migrän så kände att det var bäst att inte rida, vilket var nog tur att jag inte gjorde för nu har jag feber. Men Frami roade mig ett bra tag♥
Han är så himla fin, så synd bara att han har så fula gamla sår lite överallt, hittade några små som måste kommit nyligen. Längs sidan har han en låång rand skorpa, men de flesta har han haft sen han kom. Får hoppas de försvinner snart:)
Nu ska jag äta(för första gången idag) och klockan är kväller.... måste bli bättre på att äta, kanske därför jag ofta blir sjuk och har ständigt migrän? Måste ju ladda inför morgondagen då vi åker till mellandagsrean, shoppa loss för 3000spänn är inte dåligt!

Söta vi är, eller vad säger ni?;-)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback