fet beställning= pengar försvinner:(

Sådärja, då har man beställt HV Polo Tjocktröja & HV Polo Piké tröja (dock i brun färg för marinblåa såldes som smör) och vinterridkängor tror man kan räkna de som stövlar.

Får nöja mig med mössan jag har och den som kom på posten för ett tag sedan till den 25:e likaså med vantar som jag dock har mest behov utav. Men med tanke på vad priset landa på så flinar jag bara och håller tyst... mina föräldrar betalar faktiskt 300 spänn och själv försvinner VARTENDA öre jag har! Hoppas det blir de värt säger jag bara!

Nu tar jag nya tag och ska försöka hitta på något att vara på maskeradtävlingen, kan säga att jag inte är så nervös längre då jag vart klar med att va nervös haha. Men de kommer nog tillbaka och jag kommer säkert virvla runt som ett måfå...
Nu ska jag iallafall dra mig ut det är ju Fredag:) Hemma själv också, min syster har vunnit ett pris som hon ska ta emot i örebro det var pengar och nå mer grejjs. Grattis till henne!




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback