HV Polo

Riktigt bra köp blir det nu!
-Pikétröja kortärmad cesar HV Polo
-Sweatshirt Gabrielle HV Polo
Innan har jag inte ens tittat på dessa grejer då jag vet att pengarna sagt ifrån och det är saker som jag egentligen inte behöver, men dags att passa på nu när de sänkt priset. Jag älskar pikétröjor speciellt i Marinblå färg (som den jag nyss fått hem) därför älskar jag den som är på bilden otroligt mycket!
Tjocktröjan ser så skön ut, jätte fin färg och snygg den med.

Det fanns fler hv polo saker men inget som faller mig i smaken utan det är dessa två som jag gillar. 
Vad tycker ni, värt att köpa?


» Linda

Åh jag älskar HV POLO de har så fina saker! Den där bruna var jus maskig, ja kör på alltihop! :)

2011-11-09 // 09:05:10
» Elin

Haha gör de:) Själv kör jag bara på dessa två, bara de landar på 800 spänn;)

2011-11-09 // 13:30:27

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback