typiskt inlägg..eller?

Förvirrat inlägg=förvirrad Elin
Kommer ett riktigt inlägg ikväll, kanske tillochmed lite nya bilder? Vi får se.
åååh vad ledsamt att 3 hästar ska säljas nu och bara försvinna:-( Fast Ardis är jag inte så lessen över haha vad taskig jag är men hon får det nog bättre på ett ställe där man vet att hon får ''springa'' och bli riktigt tränad men jag kommer sakna hennes rodeo anfall;)

Men Trottur, alltså buhu vad jag kommer sakna honom. Han är så grym och ja allt vad de nu heter... synd att Frida inte vill låna ut honom på foder till ja... en tjej i 15års åldern, ser ungefär ut som mig, ganska kort/lång och ja typ lika hårfärg och längd som mig, en rar å go tjej...hm......

Aja, ska iallafall till stallet idag får se om Fanny åker med, hoppas de för det är ju alltid roligt att ha med någon att prata med så man slipper ha en konvesation med radion;)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback