vilken dag må säga..

ojojoj vilken dag, vilken huvudvärk och trötthet som förföljer en efter en vanlig måndag fullt med unga- ÖVERALLT. Nej inte riktigt men typ.
slutade 2 idag så hann vara med på både knattegrupperna, de är så söta allihopa men idag var de inte att leka med, haha. Nog är de söta men temperament kan de ha och energin tar aaaldrig slut! Hade föresten världen snyggaste kläder på mig idag och Hv polo tröjan matchade så bra till min bruna väst:-)
Det var några som kom och kollade /provred Ardis efter de, jag och frida longera först sen red jag från marken och sedan satt jag upp och såklart fick Frida leda då jag inte ville köra rodeo. Hon som provred verkade gillade Ardis och de passade bra med varandra, de gillar fart både två:) Vi fick även se att hon var 5-gångare! xd
Jag har inte så mycket mer att skriva mer än att bloggandet kommer inte ligga topp just nu men när jag väl lägger in inläggen så kommer de vara skriva med mycket hjärta och tänkande;)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback