sysselsätter mig med ett inlägg

Snygg katt.... snygg hund.... de är Frida& tores små krakar.
Vera är lätt snyggast thihi<3
Sitter här och pluggar lite matte för er som vill läsa om nått annat än hästar å foto, har inget annat att skriva om haha.. just nu! Men har kommit inge långt alls och har hela spanskan kvar, så får göra den imorgon och hoppas på bästa resultat. Får lite hjälp utav Elin F via fejjan (y) svårt dehär med liter och dl och allt vad de nu är;) Annars sitter jag och läser lite fakta om hästar och vart de olika zoonerna är och faser m.m rätt mycket roligare iaf...
Tänkte dela med mig utav lite bra saker, men väntar med de tills de kommer ett passande inlägg!
Längtar till stallet, har inte vart där sen i söndags tror jag? Har blivit jätte mullig utav all tårta och godis &kakor....ja, allt vad de nu har vart så ska bli skönt att jobba bort de. Har en hel del som ska göras i helgen ( Rebecka kommer, skönt de) Hagarna ska mockas, de kan nog ta några timmar = Extra pålägg på musklerna. och ja, en massa... om vi hinner får hon väl hjälpa mig att bygga hinder, annars sysselsätter jag mig med de sen. Hähä



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback