Pilo.

Red Pilo idag, han vill gärna vara med och delta i allt samtidigt, höras och synas så han blev väl lite okoncentrerad:) Var nog inte nån av de bästa dagarna direkt, men sådana dagar finns de å!
Han ville gärna trycka sig ut från staketet, Frida fick guida mig fram lite.. Tyckte han kändes skit skum, men sen kom jag på att han inte blivit riden på hela veckan typ. Pilo fick till och med kommentaren från Frida ''gud vad tjock han har blivit!'' haha jadu Pilo, finns bara en sak att göra åt saken^^ haha han påminner mig lite om en ballong, ena stunden blåser han upp sig, andra pyser han ut sig haha lite humor faktiskt!
Har mycket prov på G, nästa vecka alltså på tisdag och fredag så är de HK och spanska. Så därav blir jag lite frånvarande från stallet också, vilket betyder att PiloPilot inte får röra på sig.
Trots att studsande och ja allt, så va de en kul dag:)
Jag orkar bara inte att på vissa bilder ser min väst helt uppblåst ut haha!
HAHAHAHAHA vad tjock man blev helt plötsligt, hahahaha x'')



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback