de här är jag, elin^^

Har fått många nya läsare under tidens gång, så för er nya. Vem är jag och hur började allt?
Mitt namn är Elin & jag är 15 år, när mitt intresse för brottning bleknade och alla andra tuffa sporter så gjorde jag ingenting under ca 2½ år. Utan nån anledning faktiskt slank jag in på ridningen, jag tog privatlektioner på en mycket fin och härlig gård som drev en avelverksamhet som var inr på islandshästar. Så jag red där 3månader tills hon jag tog lektioner för skulle till islands, då fick jag klara mig själv och hittade tillslut en medryttarhäst -varmblod- och sen dess har de velat fram och tillbaka mellan islandshäst och storhäst.
Just nu rider jag på en gård som har islandshästar, och några shettisar. Där stormtrivs jag och känner att jag har stor möjlighet att kunna utv väldigt väldigt mycket. Där rider jag allt från läromästare till busiga unghästar, det blir även test på mitt tålamod;) Mitt hästintresse har bara växt och växt för varje år och är nått som jag hoppas på att kunna fortsätta med, och ha de som en livsstil.
Mitt intresse för foto har jag haft sen många många år tillbaka, minns inte när jag började med de faktiskt men jag kom ihåg för länge sen när de var lite häftigt med mobilkameror;) Just nu fotar jag med olika systemkameror och tycker de är kul att ha som hobby! Denna blogg handlar just om hästarna,ridningen och foto vilket jag tycker är ett kul sätt att berätta vad som händer i omgivningen i både text och bilder:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback