igår:

halloj! Vad händer i Kunga stallet då? Jo, de är inte lugnt precis.... fullt upp hela tiden, vilket jag älskar för då hra man ju alltid nått att göra när man är klar med de andra;) Ridskolan startar denna vecka så jag hoppas att många ringer till Frida och anmäler sig nu! Den här bloggen kommer för de mesta dels bara handla om ''livet i Kunga stallet'' så ska försöka hålla mig till bara de:)
Igår hann jag aldrig blogga, la bara in bilder på dv sen däcka jag. Men jag gjorde en massa igår i stallet och fick en hel del hjälp utav bästa Fanny som hängde med... Jag longerade Erill, och ded gick väl sådär de kunde gått bättre om jag bara skaffar mig bättre självförtroende och inte har så stora krav på mig själv:p Men de är nått jag måste träna på kan jag säga.
Sen longera jag pilo, de var så himla kul! Han är ju störtskön och när jag skulle få han i galopp så vart de krut i baken och gud vad kul de va och se när han studsa innan han kom in i galopp, verkligen flög i luften..
Men de gick väldans bra, han är ju riktigt riktigt duktig!
Efter de tog vi Atlas, som jag knappt känner men redan från första ögonblicket visste jag att han va go;) man ser ju de på långa vägar, så himla vacker! De gick rätt bra faktiskt och tack vare Frida som alltid lär mig nått nytt så gick de bättre att longera alla 3. Jag behöver rätt mycket tips, för att komma igång med vissa saker:) Då lär man ju sig alltid nått nytt, speciellt när hon förklarar varför.
Red inte igår men hade så himla roligt, super härliga hästar..♥
Nu ska jag packa klart väskan och bege mig mot skolan, för att sedan gå till sundbo... vi har utb. läger tills på torsag med kamratstödjarna wiho:p Men bäst av allt är att jag kaan vara i stallet hela fredagen;)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback