regn... Header/bloggdesign/foto

Regn regn ren = trist väder, men inga sura miner för de! Känner mig faktiskt riktigt på topp nu!
Stallet efter skolan, hoppas kunna komma ut till knattarna slutar så man får se lite nya ansikten runt om:-)
Ska rida Erill, få se hur de går... men jag känner på mig att de kommer gå galant!!!
Eftersom de senaste dagarna är många som undrat både på bloggen och på dv om blogg/design m.m så ska jag skriva ett eget inlägg om de senare i veckan..
Skriver  lite kort här: Jag gör header/bloggdesign och åker runt och fotar dig eller din din fyrbenta m.m Har du frågar eller vill du ha mer info. ? kontakta mig via e-mail: [email protected]  Ska du ha header eller bloggdesign får du komma med önskemål samt skriva vad du ska ha för text och färg(er)
Som sagt, skriver ett eget inlägg om de senare!


skulle du vilja göra en header åt mig ? :D

2011-09-19 // 08:53:08
» Elin

Hej! Ja, de kan jag. Om du läst de som står i texten vet du nog hur du ska göra, skicka bilder, önskemål text färg(er) m.m till min hotmail! /Elin

2011-09-19 // 09:10:11

Vill gärna ha en header och bloggdesign :D

Jag gör som du skrev över så får du gärna göra om du vill och orkar :D

2011-09-19 // 20:46:06
» Elin

Hej Emelie! Jag vet inte hur mycket tid jag har denna vecka för själva hela bloggdesignen, har rätt många som vill ha header. Men ska nog kunna klämma in de också:) Just nu när jag startat igång igen är allt gratis, vad bra att du gör som de står;))

2011-09-19 // 21:42:55

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback