seg dag

Seg dag, irriterande och orolig mage.
Ja så har dagen sett ut. Regnregnregn lite sol när jag red på Trottur men sen regnregn och en massa regn.

Red i paddocken, hade verkligen skitont i höften så var inte så glad över de. Men skrittade runt och typ tränade mest på min sits. De vart nån skänkelvikning, serpentinbågar,8 volt och lite cirklar. Travade faktiskt också, de gjorde skit ont men tänkte inte så mycket på de.

På fredag har jag bestämt mig för att rida ordentligt, på Fredag blir de min ''comeback'', nu är de dags att ställa sig på fötter igen och hoppas på bättre tider.

Har så mycket problem just nu, sliter röven av mig i skolan, ska hinna med att plugga samtidigt som jag ska till stallet. så har lagt upp på jag pluggar varannan dag och stallet varannan dag.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback