senaste hästarna

Bilder på de senaste hästarna som kommit till gården önskades under tiden som jag vart i stallet, så slänger väl upp de då..:p
Pilo, den första hästen som kom för en månad sen kanske. Härligt kallblodstravare, väldigt snäll och mycket mysig liten gosse. liten å liten, men men haha!
Den här hästen är en inacordering som står med stona. Inte säker vad den heter riktigt men tror den heter nått med little mary eller nått sånt men kallas för lillen, ah som sagt jag har nog inte den blekaste aning här hörrni;)
Men så långt jag har sätt så är hon väldigt trevlig och gosig i hagen, dock inte så speciellt social:)
Atlas, en valack på 5 år. Mycket mycket fin och snäll kille i sina bästa år. väldans social men trevlig på sitt egna lilla vis. Här är ett charmtroll alltså:)
Aurora*stavning* En häst som kom igår så vet inte så mycket om henne, har väl bara klappat på henne lite... de är väl typ de. Om jag hörde rätt så sa Frida att hon är 19 år, men hon ser mycket mycket mycket yngre ut haha de ska hon väl vara stolt över;) Dock så jagar shettisarna henne hela tiden, haha ja... buspållar.
Ja de fanns inte så mycket att skriva om dessa hästar, känner vissa mer än andra men med tiden lär man väl veta lite  mer om de:) Nu ska jag gosa ner mig framför tv:n och käka dessa välförtjänta chips och ostbågar och sedan ladda inför morgondagen, nya tag i stallet... ska nog storstäda:)


Hej!



Just nu har jag en tävling på bloggen där en till två har chansen att vinna en valfri design gjort av mig.

Det enda du behöver göra är att skriva "Jag är med" så är du med. är du intresserad är det bara för dig att

klicka dig in på min blogg.



DIREKTLÄNK: http://earthangel.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfri-design-1.html



Om du inte gillar reklam eller annat ursäktar jag mig och då behöver du INTE svara på denna kommetar. Ha en bra dag!

2011-09-17 // 15:56:22

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback