Ang era kommentarer

Sitter och läser era kommentarer ang. förra inlägget om mitt åsiktsinlägg. Tack för dem som svarat, visste faktiskt inte att man behöver både ryttar- och hästlicens i dem högre klasserna hos er som rider tex storhäst! Och Som sagt, min blogg, och mina åsikter var det också. Tar inte åt mig något negativt, bara så ni vet;) Tycker det är lite kul att ni skriver anonymt och tror att man inte ska veta vem det är som skriver, vet nu mycket väl vem det är då jag roar mig med att kolla upp^^
Som jag skrev innan skrev jag för att jämföra och få en mer förståelse om hur dyrt det är på de olika tävlingsplatserna, har ju direkt erfarenhet av att tävla i hoppning/dressyr så därför skrev jag att ni mer än GÄRNA får skriva hur mycket grönt kort kostar och att ni gärna får skriva mer. Fick en kommentar då hur det är med licens osv, bra då vet jag det. Men sen att folk vänder sig och skriver helt onödiga kommentarer dessutom anonymt, det är bara skrattretligt. haha, folk är som dem är helt enkelt, man möter dem ständigt.
Min önskan hade självklart som många andras, att man kunde slippa undan billigare på något sett, tyvärr tror då jag att det nästan är omöjligt och att dem istället höjjer priserna mer och mer. Men det är sånt som hör till ridsporten och det kostar att ligga på den nivån man vill!
Som sagt, jag skrev fortfarande vad jag tycker och önskar inom islandsvärlden det här med tävlingarna osv och att det är dyrt. Vet ju lite mer där, men sen får folk tolka min text hur dem än vill för jag vet ju hur jag själv menar;) Usch för folk med bara negativa, vafan ta lite hänsyn och visa att ni är schyssta hästfolk! Nej, sånt blir jag förbannad på men ibland är det så jävla onödigt att  man bara skrattar bort det. Haha ursäkta ordvalet.
Min blogg, mina åsikter och tankar. That's it;)

Imorgon går man upp tidigt, ser fram emot dagen jätte mycket. Tror det kommer bli sjukt kul!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback