En sväng till stallet.

Vart på dop idag, det var min lilla kusin Aron som blev döpt. Fotade och sen efter så åt vi och fikade. Vi åkte hem lite tidigare så vi kunde "ruscha" till stallet.
Rodi har fått vila i säkert en vecka nu, men det är nog bara bra för honom, lite lyxigt till och med;)  Medans mina föräldrar körde iväg och provåkte transporten så fixade jag, och packade ihop allt som ska med- Hoppas jag inte glömmer nått viktigt nu, haha- vi ska ju till Örebro imorgon jag & Rodi. Där ska vi vara hos Tess och träffa laget och sen träna.

Är lite nervös, och det är inte bara för att det är mina föräldrar som kör;) Dem klagar på att bilen är så smutsig, men nu kan dem åtminstonde skina upp lite nu när vi kommer köra med en sån snygg transport!!
Får se hur det går imorgon, känner mig ganska säker ändå när jag har med mig Rodi:)
Världens bästa föräldrar<3



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback