krasslig Elin, i full fart!

Gick till skolan imorse, gjorde nationella provet i Engelska som var uppsatsskrivning. Gick säkert skitdåligt så dålig som jag var imorse, pallra mig hem efter de och bädda ned mig. Åkte till V-ås och handlade lite skor, mat och annat. Stackars kassörskan inne på en utav skoaffärerna, hon vart helt chockad när vi kasta upp 9 par skor... sedan brast hon ut i skratt! Inte nog med det, så skulle min lillasyster ha ett par till skor i en annan affär... haha gud vilka stora skopåsar vi gick runt med x)
Aja, vi alla blev nöjda i alla fall.

Sitter och kollar inne på Börjes, har letat efter sadelvang alt. block och allt vad det nu heter. Läste på en blogg att hon köpt denna - Se bild nedan- inne på Börjes, ganska billig och inte klumpig att ha med sig. Ett stort plus så som jag läste det som så tog det ca 2 dagar att frakta, så nu ska man försöka övertala mamma:) Behöver en sån här.
OBS!! bildkälla: Lånad bild från Google




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback