"lugnet före stormen"

Här blir ännu ett mer ickehäst inlägg, ganska skönt att runda av med det också!
Som många kanske märkt så har jag inte bloggat så mycket denna vecka, det beror på att jag har "lugnet före stormen". Den här veckan har jag bara ridit 2 gånger- än så länge- har tagit det lugnt och gjort klart en del utav nationella som plågar oss nior. Alltså har jag haft "lugnet" och nu börjar "stormen" sakta komma.

Idag har jag vart på marknaden i Norberg, träffade sjukt många roliga folk och vissa man inte träffat på hur länge som helst! Åkt karuseller och köpt.... en massa godis. haha.
Imorgon ska jag dit igen, och om inte åker jag nog till stallet och hänger där hela dan:)

Veckans planering ser ut såhär på ett ungefär- kommer säkert ändras hur som, men här är väll mina planer;)
Måndag: Ridlektion på Forsen, em.
Tisdag: Kanske Forsen, annars stallet hela dagen
Onsdag: Nationella prov i Matte på morgonen.
Torsdag: Troligen stallet, fixa allt inför morgondagen & rida
Fredag: Jag & Rodi åker till Götarsvik på träning med laget, vi stannar kanske en natt där.
Lördag: Åker troligen hem från Götarsvik om vi stannar kvar.
Söndag: Slappa och ladda inför en liknande vecka;)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback