Torsdag

Åkte med F till stallet idag, sen skulle vi ha cyklat till Karsbo men fick punktering typ och vår skjuts kunde bara hämta en tid...
Ska till stallet imorgon eller på Lördag men det blir troligen på Lördag för då kan jag vara ute länge, och tänka på mitt.

Kommer troligen bara blogga när jag vart i stallet eller har något jag verkligen vill blogga om, känner att bloggen just nu gör allt annat än nytta och folk skriver vissa kommentarer som faktiskt får en lite nere. Har inte heller någon bra period just nu, allt är så jobbigt därför är det skönt att vara ute i stallet och göra nytta, där känner jag mig välkommen och har mitt att sköta där. Gosa med Rodi och göra sånt som jag mår bäst utav.
Måste bara skriva att Rodi är världens bästa häst, när man är lite nere så muntrar han alltid upp mig, ger mig en puss och gör mig gladare♥ Har så många fina bilder på oss två som är så vackra, dem ska upp på väggen! Min fina vän!




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback