Redigerat bilder..

Rensar mitt fotoalbum lite, får sån "ångest" när jag ska radera bilder, känns som dem försvinner för alltid och jag aldrig kommer få se dem igen. Så samlar på mig tusentals bilder i ett album och sen tar det sjukt långt tid att rensa. Hittade jätte fina bilder på min fina vän Nellie och Aska, som jag började redigera. Jag undrar varför jag inte gjort det tidigare?- Vissa bilder kan dock ha vistas här förr;) Har så många häst bilder som bara ligger och skräpar, en sån slänger vi en stor hiss över. Så nu har jag gjort ett nytt album på bilder som ska skickas efter, sedan kommer mina tomma ramar fyllas med bilder på mig och Rodi, som sedan ska hängas upp på mitt rum:)

Har fler bilder, lägger upp dem vid ett annat tillfälle.




Åh vad gulliga ! Kan du kanske skicka dem till mig?:)

2012-04-07 // 09:20:37

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback